Lokalizacja franczyzy w małym mieście

Odpowiednia lokalizacja to klucz do sukcesu franczyzy w małym mieście. Pozwala ona na generowanie wysokich przychodów. Nie mają w takim przypadku znaczenia godziny pracy sklepu i pora dnia, w której odbywa się sprzedaż, bez względu na to, jaki sklep w małym mieście się otworzy.

Dobra franczyza w małym mieście zlokalizowana w najlepszych jego punktach daje szansę na zyski sięgające kilkunastu lub nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie. To o wiele więcej niż w przypadku umowy o pracę.

Lokalizacja franczyzy w małym mieście – gdzie warto otworzyć sklep?

Dobra franczyza w małym mieście powinna być zlokalizowana w popularnych punktach. Doskonałym tego przykładem są główne ulice i deptaki, parki i skwery czy też obiekty użyteczności publicznej, jak urzędy i szkoły. Świetnym pomysłem może być także otwarcie sklepu w małym mieście, w centrum osiedla mieszkaniowego. Będzie się on cieszył dużym zainteresowaniem klientów, którzy chcą zrobić mniejsze zakupu wieczorem po pracy lub w weekendy, bez konieczności dojeżdżania do sklepu wielkopowierzchniowego.

Franczyza w małym mieście – czego unikać?

Nie każda lokalizacja franczyzy w małym mieście jest dobra. Popełnienie błędu w tej kwestii może się zakończyć nawet tym, że bez względu na to, jaki sklep otworzy się w małym mieście (nawet znanej marki), trzeba go będzie po kilku miesiącach zamknąć ze względu na nikłe dochody. Przede wszystkim należy unikać otwierania sklepów franczyzowych tam, gdzie znajdują się supermarkety i galerie handlowe, ponieważ przez to, że oferują one szeroki asortyment produktów, ich klienci nie będą chcieli zaglądać do innego sklepu, ze względu na brak czasu. Błędna lokalizacja franczyzy w małym mieście to także jego obrzeża i stacje paliw z otwartymi całodobowo sklepami. W tym drugim przypadku traci się bowiem potencjalnych klientów z miasta i przyjezdnych, którzy tankują swoje auta.

Franczyza w małym mieście – na którą warto postawić?

Jaki sklep otworzyć w małym mieście? Duże znaczenie w sukcesie sieci w małym mieście ma jej popularność. Jedną z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce franczyz jest Żabka. Charakterystyczne logo, kolorystyka, wysokiej jakości produkty i doskonała obsługa dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii – to główne atuty tej sieci, które sprawiają, że zdobywa ona serca mieszkańców małych miast. Warto nadmienić, że osoby, które otwarły franczyzę Żabki w swojej miejscowości, mogą się pochwalić wysokimi zarobkami. W I kwartale 2022 r. 76% z nich osiągnęło przychody rzędu 20 tys. złotych lub więcej w skali jednego miesiąca. Z takimi danymi nie powinno być już wątpliwości, jaki sklep warto otworzyć w małym mieście.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here